SELAMAT DATANG............

Tuesday, 29 November 2011

TATHIONETAB EX - TAB EX HD ESSENCE - TAB MIRACLE SOAP




RM180.00 (60 TABLETS)

Mencerahkan Kulit - Mencerahkan & meratakan warna kulit secara keseluruhan serta menjadikan kulit lebih bercahaya dan kelihatan segar

Menghilangkan Pigmentasi
  - Menghilangkan & menghalang pembentukan jeragat serta mencerahkan & mengurangkan parut

Anti Penuaan - Mengurangkan kedut, menegangkan kulit, menambahkan keanjalan kulit & melindungi kulit dari UVA & UVB dan bahaya persekitaran

Anti Jerawat & Acne
- Menghilangkan & membasmi jerawat degil serta mengecilkan pori-pori kulit dan mengurangkan sebum

Memperbaiki Struktur Kulit - Menghilangkan selulit, orange peel skin dan melembapkan serta menghaluskan kulit

Mengoptimumkan Kesihatan - Anti stress dan anti depresi dan menghalang pembentukan toksin

Mencegah Keguguran Rambut - Merangsang pertumbuhan dan menguatkan rambut serta menguatkan kuku



** TAB SOAP = RM70.00 (125 gram)
** TAB HD = RM80 (50 ml)



Memperkenalkan TAB EX, rumusan L-Glutathione yang diperkaya yang mampu menggandakan seri kecantikanmu, cara alternatif yang lebih pantas untuk cantik berseri dan kekal muda.

TAB EX diilhamkan khusus untuk mengembalikan keremajaan kulit serta menaikkan seri kecantikan yang lebih menyeluruh. Lebih berseri dan memukau, daripada biasa.

Mengandungi molekul unik dan diperkaya dengan gred L-Glutathione tertinggi,  TAB EX berkesan dengan pantas untuk mengurangkan garis garis usia dan tompok-tompok kering pada kulit, melembabkan serta merangsang pembentukan kollagen dan protein kulit yang baru sehinggakan membuatkan kulit bersih bersinar, tegang dan halus.

Kuku dan rambut juga kini lebih kuat berbanding biasa. terima kasih kepada molekul unik TAB EX yang menyerupai GSH (singkatan saintifik untuk L-Glutathione) semulajadi badan, kini seri kulit boleh didapati dengan senang selain fungsi mengurangkan dan mencegah pembentukan melasma, pigmentation, sun burns, mengecutkan jerawat, mengecilkan pori, dan  liang roma yang ketara dengan pantas dan effektif.

Stress, depression dan fatigue juga dapat diatasi dengan mudah melalui menambahnaikkan tahap L-Glutathione semulajadi badan. L-Gutathione adalah merupakan sejenis protein yang dihasilkan oleh hati manusia, maka tidak hairanlah jika dengan menambah kandungan GSH dalam badan akan memberikan kebaikan kebaikan untuk kesihatan luar dan dalam serta dapat dioptimumkan dengan mudah.

TAB EX juga berfungsi untuk menaikkan sistem imun bada terhadap penyakit, selain merawat dan melindungi sel manusia dari dalam. Pembuangan toksin atau fungsi detox organ dan keseluruhan badan menjanjikan kesihatan yang seri yang berpanjangan.


Ringkasan faedah tambahan TAB EX untuk kecantikan:
* Mencerahkan & meratakan warna kulit secara keseluruhan
* Mencerahkan &  mengurangkan parut
* Mengurangkan & menghalang jeragat
* Menghilangkan & membasmi jerawat degil
* Menambahkan keanjalan kulit & anti penuaan
* Mengurangkan & Menghilangkan selulit, orange peel skin
* Mengecilkan pori pori kulit
* Menjadikan kulit lebih bercahaya & kelihatan segar
* Melembabkan & menghaluskan kulit
* Merangsang pertumbuhan rambut & menguatkan kuku
* Menghalang pembentukan toksin dalam badan dan organ
* Mengurangkan kedut dan menegangkan kulit
* Melindungi kulit dari UVA &  UVB
* Memperbaiki struktur dan keadaan kulit bermasalah
* Mengoptimumkan kesihatan secara menyeluruh
* Anti Stress dan Anti Depression

Jika dahulu, berhabis ribuan ringgit demi cantik dan menawan pun belum tentu memberi pulangan yang diingini. Kini tidak perlu berbelanja besar untuk cantik, tidak perlu dihiris oleh pisau surgery atau dicucuk perit oleh jarum kecantikan. Cukup dengan TAB EX  yang semestinya lebih kos effektif untuk tampil muda, cantik, glowing dan menawan,  tidak perlu lagi makeup tebal, tidak perlu lagi berhabis untuk segala krim dan tonik, serta pelbagai makan tambahan yg sebenarnya tidak diperlukan tubuh..

Cara Makan Tab EX: Telan/kemam sebiji lepas sarapan/makan tengahari & sebiji lagi selepas makan malam - pastikan minum banyak minggu pertama untuk air membuang toxin dalam badan. Bagi masalah kulit yang teruk, atau inginkan kecantikan yang pantas makan  4 biji sehari (2 siang & 2 malam) atau lebih.

 TESTIMONIAL (ehsan dari kak lid)



dah amik 16 hari ...tab ex..memang best...kulit licin..dan lingkaran hitam bawah mata pun dah berkurangan....tab ex ni..memang pure..tiada campuran..haiwan dan sebagainya..that why mereka katakan this product halal.. 


Rank: 3Rank: 3

saya dh ambil 3 hari...terasa betul perubahan...sbb my problem jerawat pasir yang penuh muka....jerawat semua mcm kecut....then i tak pakai2 apa skincare...i just sapu HD tu...rasa glow je...

dh sebulan lebih ambik tab ex... mmg best la ..skrg br 3 hr try sabun pulak..best sgt2.. rugi xambik sabun sekali masa awl2 try produk ni.. mabeles sgt kesan dia..jerawat seketul dua yg nk masak terus xjd masak n kering terus.. mai keje xpakai bedak apa pun muka nmpak lembap jer.. berbaloi

i baru consume dalam 3 minggu camtuh.....so far i mmg takder masalah sgt muka....jerawat dtg time nak period jer....tapi apa yg i notice....kulit jadi lembut jer.......macam kulit baby  

 Testimonial Bergambar




TAB EX HD ESSENCE
RM80.00

Miracle Tab Facial Clarifying Detox Soap

Miracle Tab Facial Clarifying Detox Soap
RM70.00

Keterangan Produk

Daripada pengeluar sama Tab EX & XY, memperkenalkan pembersih muka khusus yang direka khas untuk merawat kulit bermasalah, terutamanya berhiperpigmentasi dan jerawat, sebagai kombinasi kepada Tab EX dan XY untuk kesan rawatan yang lebih menyeluruh dari luar dan dalam.

Dicipta berdasarkan kajian dan penemuan terkini, Detoxifying FacialSoap ini mengandungi modifikasi protein glutathione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara menyeluruh. Protein Glutathione memiliki sifat unik yang seterusnya dimanfaatkan dalam rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai, sehinggakan ianya dinobatkan ibarat mimpi menjadi kenyataan.

Protein Glutathione Detoxifying Facial Soap bersifat anti inflamasi, anti oksidan dan memainkan peranan utama dalam fungsi anti toksin, dan ini akan memberikan anda perlindungan anti oksidan, terutamanya kepada anda yang inginkan perlindungan dari kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi dan ribuan lagi masalah kulit yang lain.

Teknologi Protein Glutathione Detoxifying Facial Soap juga merupakan ejen anti radang sehingga mampu mengurangkan kemerahan, bintik hitam dan pembengkakkan pada jaringan yang rosak sekitar kulit anda. Dengan mengurangkan inflamasi, produk ini bukan hanya menghilangkan jerawat dan pigmentasi malah berpotensi untuk merawat parut dan bekas jerawat secara signifikan semaksima mungkin sehingga kulit anda menjadi cerah bercahaya, tidak dimakan usia..

Diadun dengan bahan semulajadi, pembersih lembut dan mendalam ini dapat membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit.

Faedah:
  • Anti pigmentasi
  • Anti-jerawat
  • mengurangkan kesan penuaan
  • menghilangkan Melasma
  • Parut luka & jerawat
  • mengecilkan liang roma
  • membuang toksin kulit
  • meratakan warna & mencerahkan kulit
  • merawat kulit secara keseluruhan yang menjanjikan anda kulit yang sihat, halus, cerah berseri tanpa cela.

Cara pemakaian:
Urut buih pembersih secara lembut pada keseluruhan muka dan leher, bilas dengan air sehingga bersih..

NOTA: Sisa-sisa makeup perlu dibersihkan terlebih dahulu dengan pencuci makeup.

Kandungan:
• Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera
Saiz/berat:
125g

Soalan Lazim Tab EX


Apakah Tab EX?
Tab EX adalah merupakan makanan tambahan (suplemen) untuk kesihatan dan kecantikan menyeluruh.Hanya terdapat dalam botol 60 tabs sahaja.
Apakah kandungan Tab EX
Protein berpaten unik L-Glutathione (Enriched) 50mg
Apa itu Glutathione?
Glutathione (GSH) adalah molekul tripeptide yang terdiri daripada glutamic acid, cysteine dan glycine. GSH adalah merupakan antioksidan utama dalam sel-sel hidup terutamanya manusia. Fungsi GSH adalah untuk memelihara sel daripada radikal bebas dan serangan penyakit.
Bagaimana Tab EX dihasilkan?
Molekul - sama seperti penghasilan vitamin & protein lain, contohnya: Vitamin C = L-ascorbic acid / Air = H2O / Vitamin B = Folic Acid / Glutathione = GSH
Mengapa Tab EX bertindak pantas?
Kerana penghasilan molekul L-glutathione Tab EX daripada sumber terbaik dan murni. Protein Tab EX menyerupai protein glutatione sebenar di dalam badan manusia sehinggakan ianya boleh diserap dan digunakan oleh badan dengan pantas dan berkesan.

Berapa lama untuk melihat hasil positif Tab EX?
keseluruhannya dalam 3 minggu pertama.

Mengapa Glutathione Penting untuk Kesihatan?
·         Menyingkirkan racun seperti logam berat, pelarut, racun perosak, bahkan terlebih dos ubatan berbahaya dengan mengubahnya menjadi bentuk yang boleh dikeluarkan dalam urin atau hempedu, terutamanya toksin dibawah kulit, yang akan menjadikan kulit bersih dan halus.
·         Adalah penting untuk fungsi sistem kekebalan tubuh. Melindungi sel-sel individual & rangkaian arteri, otak, jantung, sel-sel kekebalan tubuh, ginjal, kanta mata, hati, paru-paru dan kulit terhadap kerosakan.
·         Membantu dalam pencegahan kanser terutama kanser hati dan membantu menjaga kekuatan sel darah merah & melindungi sel-sel darah putih
·         Diperlukan untuk metabolisme karbohidrat yang menghalang timbunan lemak dan dalam mengurai lemak ter-oksida.
·         Memutihkan kulit dengan menghalang penyakit kulit / mengubahsuai penukaran hitam / pigmentasi coklat / melanin kuning (eumelanin) untuk kemerahan pigmentasi putih (Phaeomelanin).
Adakah Tab EX mempunyai kesan sampingan?
Tidak ada, kerana ianya adalah merupakan protein murni.
Adakah Tab EX halal?
Halal. kerana Tab EX adalah kompound murni seperti vitamin, dan tidak dicampur dengan asas lain.
Ada pantang untuk Tab EX?
Asalkan jangan diambil bersama jamu-jamu kawalan berat badan tradisional jenis pelawas dan suplemen untuk lawas. Kerana dikuathiri pelawas ini akan membuang semua khasiat protein Tab EX sebelum ianya diserap badan. Penyelesaian terbaik ialah menjarakkan pengambilan jamu/suppliment pelawas ini selama 5 jam sebelum tabbing.
Adakah boleh mengambil Tab EX semasa haid?
Boleh, tiada masalah.
Bolehkan ibu mengandung mengambil Tab EX?
Tidak digalakkan/sama seperti ubatan lain (hanya atas nasihat doktor)
Bolehkah ibu menyusukan anak mengambil Tab EX?
Boleh, selepas pantang, kerana ianya merupakan protein.
Apakah Fungsi Tab EX untuk kulit & kecantikan?
* Mencerahkan & meratakan warna kulit secara keseluruhan
* Mencerahkan & mengurangkan parut
* Mengurangkan & menghalang jeragat
* Menghilangkan & membasmi jerawat degil
* Menambahkan keanjalan kulit & anti penuaan
* Mengurangkan & Menghilangkan selulit, orange peel skin
* Mengecilkan pori pori kulit
* Menjadikan kulit lebih bercahaya & kelihatan segar
* Melembapkan & menghaluskan kulit
* Merangsang pertumbuhan rambut & menguatkan kuku
* Menghalang pembentukan toksin dalam badan, di bawah kulit dan organ
* Mengurangkan kedut dan menegangkan kulit
* Melindungi kulit dari UVA & UVB
* Memperbaiki struktur dan keadaan kulit bermasalah
* Mengoptimumkan kesihatan secara menyeluruh
* Anti Stress dan Anti Depression
Menurut http://www.health-report.co.uk/glutathione.htm kebaikan Glutathione termasuklah:
1.) Anti-fatigue
2.) Anti-obesity
3.) Anti-depression
4.) Anti-anxiety
5.) Anti-Alzheimer’s
6.) Anti-arthritis
7.) Anti--periodontic (gum disease)
8.) Anti-allergenic
9.) Anti-seborrheic (skin disease)
10.) Anti-pyretic (anti-fever)
11.) Anti-Parkinsonism
12.) Anti-diarrhea
13.) Anti-neuralgia (nerve pain)
14.) Anti-vertigo (dizziness)
15.) Anti-glaucoma
16.) Anti-pain (for example, dental pain)
17.) Anti-inflammatory (cox-2 inhibitor; like Vioxx & Celebrex but without side effects)
18.) Anti-ulcer (for example, ulcers of stomach, mouth, small bowel, large bowel)
More Benefits... whether you "feel" them or not.
1.) Anti-oxidant (can be measured)
2.) Anti-cancer (can be measured)
3.) Anti-aging (can be measured)
4.) Anti-hypertension (can be measured)
5.) Anti-hypoglycemia (can be measured)
6.) Anti-immune-system-depression (can be measured)
7.) Anti-blood fat (can be measured)
8.) Anti-atherosclerosis (blood vessel, heart disease) (can be measured)
9.) Anti-osteoporosis (can be measured)
10.) Anti-viral (can be measured)
11.) Anti-bacterial (can be measured)
12.) Anti-fungal (can be measured)
13.) Anti-kidney stones (can be measured)
14.) Anti-cataracts (can be measured)
Bagaimana Tab EX mencerahkan dan memperbaiki kualiti kulit?
Tab EX menyekat enzim tirosinase, yang bertanggung jawab untuk pengeluaran melanin, sehingga mengubahnya kulit menjadi cerah. Proses ini bekerja dari lapisan kulit dalam akan lapisan (luar) kulit epidermis. Proses penyingkiran toksin di bawah kulit yang berpanjangan juga akan menjadikan kulit lebih lembut, halus dan mengecilkan liang roma. Manakala proses baik pulih kulit, terutamanya penambahan kandungan protein dan kolagen kulit akan membuatkan kulit sentiasa tegang dan muda.
Berapa lama pengguna Tab EX dapat melihat kecerahan kulit?
Kesan atau hasil akan berbeza-beza bergantung pada metabolisma tubuh seseorang dan sistem biologi berfungsi. Dengan pengambilan konsisten Tab EX, hanya 3 minggu diperlukan untuk menikmati kenaikan seri kulit dari dalam.
Siapa yang boleh mengambil Tab EX?
Lelaki dan perempuan semuda umur 18 tahun dan ke atas
Adakah Tab EX hanya untuk memutihkan kulit?
TIDAK. Selain mencerahkan kulit, kandungan L-Glutathione gred terbaik Tab EX akan bertindak sebagai antioksidan utama, akan mengeluarkan semua racun atau toksik dalam tubuh dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan dapat mempertahankan tubuh anda dari banyak penyakit utama dan penyakit pada peringkat sel. Sebagai pemulih-baikkan kulit, Tab EX akan melawan proses penuaan, jerawat, kekeringan kulit dan jeragat degil. Tab EX juga berfungsi sebagai anti-stress kepada tubuh badan.
Adakah Tab EX selamat ?
Ya. Tiada sebarang kesan sampingan dilaporkan.
Apakah tambahan lain diperlukan?
Tidak tapi disarankan. Tambahan lain yang disarankan dengan Tab EX Pengambilan multi-vitamin yang lengkap adalah amat digalakkan. ini kerana tubuh tidak dapat menghasilkan vitamin sendiri, dan tabiat pemakanan manusia belum tentu dapat memberikan vitamin penting yang diperlukan oleh badan.
Bagaimana cara pengambilan Tab EX?
Bergantung kepada masalah kulit/kesihatan
·         kulit normal & hanya mahukan anti tua & glow - 2 tabs sehari, sebiji selepas bfst/lunch dan sebiji lagi slps dinner/high tea
·         kulit bermasalah jeragat & akne teruk - 4 tabs sehari, 2 biji selepas bfst/lunch dan 2 bijii lagi slps dinner/high tea
·         penyakit lain (diabetis/rambut gugur/penat/etc) 2-4 biji sehari
Adalah penting untuk meminum air yang banyak (minimum 2.5 - 3 liter sehari) pada pengambilan minggu pertama untuk mempercepatkan proses penyingkiran toksin di badan, selepas minggu pertama kadar minum air adalah normal (biasanya ini akan dilakukan oleh badan secara automatik, jika banyak toksin akan terasa dahaga, dah bila sudah berkurangan, rasa dahaga akan hilang dengan sendirinya.
Proses penyingkiran toksin (dan proses mencantikkan kulit) akan menjadi sedikit jika kurang meminum air minggu pertama.
Negara Pengeluar Tab EX
Korea melalui kaedah dan teknologi terkini.

2 comments:

  1. mcmana nak oder?ne email sy.noorlilawatihussin@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete